Δημόσιες σχέσεις - Εταιρική κοινωνική ευθύνη - Κοινωνικό μάρκετινγ

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2008 (EL)
Δημόσιες σχέσεις - Εταιρική κοινωνική ευθύνη - Κοινωνικό μάρκετινγ

Κωνσταντίνου, Μαρία

Η παρούσα έρευνα επικεντρώνεται στην ανάλυση των εννοιών Δημόσιες Σχέσεις, και πώς συντανώνται αυτές τις λειτουργίες μέσα στην επιχείρηση. Επιπλέον εκθέτει τις μεταξύ τους σχέσεις και τις απόψεις που έχουν εκφράσει κατά καιρούς θεωρητικοί στις προαναφερόμενες έννοιες. Στο τέλος καταγράφονται με τυχαία επιλογή εταιρίες που έχουν ενσωματώσει την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη . Κατά τα συμπεράσματα της έρευνας διαπιστώνεται ότι υπάρχει σύγχυση μεταξύ των εννοιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Δημοσίων Σχέσεων , μια σύγχυση που διχάζει θεωρητικούς και δημιουργεί έτσι δύο “στρατώπεδα” : •Την ανάγκη ενσωμάτωσης της ΕΚΕ στο σχεδιασμό των Δημοσίων Σχέσεων. •Την ανάγκη της ΕΚΕ να διαχωριστεί από τις Δημόσιες Σχέσεις .

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Περιβάλλον - Προστασία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.