Η παρούσα πτυχιακή ασχολειται με την διαφήμιση στο διαδίκτυο, το κατά πολλούς σημαντικότερο μέσο επικοινωνίας της χιλιετίας. Γίνεται αναφορά τόσο στην νέα τάξη πραγμάτων, την ψηφιακή εποχή, και τις αλλαγές που συντελούνται στον τομέα του εμπορίου ενώ γίνεται εκτενής αναφορά στο διαδίκτυο ως μέσο και τις διαστάσεις του. Τονίζονται τα θετικά στοιχεία της διαφήμισης στο διαδίκτυο, τα μειονεκτήματα, πιθανές ευκαιρίες που μπορεί να προκύψουν και προοπτικές της μέσα από την εκμετάλλευση του διαδικτύου, ενώ παράλληλα αναδεικνύονται και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται τόσο για την μέτρηση της όσο και για την επιτυχία της. Μέσω της πτυχιακής επιδιώκεται να αναδειχθούν τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν από την υιοθέτησή της τόσο εταιρίες και ιδιώτες όσο και οι χρήστες-καταναλωτές. Σε δεύτερη φάση τονίζεται η χρησιμότητα της διαδικτυακής διαφήμισης μέσα από την εμπορική διάσταση δυο δικτυακών τόπων. Συγκεκριμένα αναλύονται οι διαφορετικοί και εξίσου επιτυχημένοι τρόποι διαφήμισης που έχουν επιλέξει οι μηχανές αναζήτησης Yahoo και Google για την προώθηση εταιρειών και ιδιωτών μέσα από τα δικτυακά τους κανάλια.
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Διαφήμιση
Διαδίκτυο (Internet)
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)