Η διαφήμιση στον τουριστικό τομέα

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2003 (EN)
Η διαφήμιση στον τουριστικό τομέα

Ακριβού, Παναγιώτα
Καραβούλιας, Χαράλαμπος

Η ανάπτυξη του Τουριστικού Μάρκετινγκ και ιδιαίτερα ο συντελεστής διαφήμιση, είναι ένας τομέας που εξελίσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια σε όλες τις αναπτυσσόμενες και ανεπτυγμένες χώρες. Στην Ελλάδα είναι ένας κλάδος που αναπτύσσεται σιγά σιγά και διδάσκεται η σπουδαιότητα και η λειτουργικότητά του σε όλες τις πτυχές. Η τουριστική διαφήμιση μπορεί να αποτελέσει τον βασικό συντελεστή στην ανάπτυξη του τουρισμού της χώρας μας, καθώς ο στόχος της είναι η χάραξη και προβολή κάθε τουριστικού προϊόντος.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση - Τουριστικό εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)