Η διαφήμιση στον τουριστικό τομέα

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2003 (EL)
Η διαφήμιση στον τουριστικό τομέα

Ακριβού, Παναγιώτα
Καραβούλιας, Χαράλαμπος

Η ανάπτυξη του Τουριστικού Μάρκετινγκ και ιδιαίτερα ο συντελεστής διαφήμιση, είναι ένας τομέας που εξελίσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια σε όλες τις αναπτυσσόμενες και ανεπτυγμένες χώρες. Στην Ελλάδα είναι ένας κλάδος που αναπτύσσεται σιγά σιγά και διδάσκεται η σπουδαιότητα και η λειτουργικότητά του σε όλες τις πτυχές. Η τουριστική διαφήμιση μπορεί να αποτελέσει τον βασικό συντελεστή στην ανάπτυξη του τουρισμού της χώρας μας, καθώς ο στόχος της είναι η χάραξη και προβολή κάθε τουριστικού προϊόντος.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση - Τουριστικό εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.