Δημόσιες σχέσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2004 (EN)
Δημόσιες σχέσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις

Γεωργαλή, Ζωή

Βασικός παράγοντας της εποχής μας σε όλους τους τομείς, από τον τομέα της επικοινωνίας και των μέσων ενημέρωσης, τον τομέα το3ν επιχειρήσεων, των εταιρειών, της ψυχαγωγίας μέχρι και τον τομέα των τουριστικών επιχειρήσεων, είναι οι δημόσιες σχέσεις. Με αυτόν τον τελευταίο τομέα 0α ασχοληθώ και θα αναλύσω σε τρεις ενότητες τις δημόσιες σχέσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις. Στην πρώτη ενότητα γίνεται μία αναφορά γενικότερα στις δημόσιες σχέσεις και θα αναφερθώ, στην έννοια και στον ορισμό, στο περιεχόμενο, στην αποστολή, στην επικοινωνία και την ανάπτυξή τους, όπως και στην αξία τους. Στην δεύτερη και κύρια ενότητα που είναι και το κύριο θέμα της εργασίας αυτής, αναφέρονται τα χαρακτηριστικά. Ο ρόλος, ο προγραμματισμός των δημοσίων σχέσεων στις τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς και η κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι τουριστικές επιχειρήσεις. Επίσης θα αναφερθούν οι δημόσιες σχέσεις στα ξενοδοχειακά συγκροτήματα, στα τουριστικά γραφεία και στα τουριστικά πρακτορεία. Στην Τρίτη και τελευταία ενότητα, γίνεται αναφορά για τις δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό, το εννοιολογικό περιεχόμενο των δημοσίων σχέσεων στον τουρισμό, ποια αντικείμενα είναι ουσιώδη στον τουρισμό, η επίδραση των μέσων μαζικής ενημέρωσης, επίσης γίνεται λόγος και για τον τουρισμό πολυτελείας.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2004


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)