Δημόσιες σχέσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Δημόσιες σχέσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις

Γεωργαλή, Ζωή

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2004

2004


Βασικός παράγοντας της εποχής μας σε όλους τους τομείς, από τον τομέα της επικοινωνίας και των μέσων ενημέρωσης, τον τομέα το3ν επιχειρήσεων, των εταιρειών, της ψυχαγωγίας μέχρι και τον τομέα των τουριστικών επιχειρήσεων, είναι οι δημόσιες σχέσεις. Με αυτόν τον τελευταίο τομέα 0α ασχοληθώ και θα αναλύσω σε τρεις ενότητες τις δημόσιες σχέσεις στις τουριστικές επιχειρήσεις. Στην πρώτη ενότητα γίνεται μία αναφορά γενικότερα στις δημόσιες σχέσεις και θα αναφερθώ, στην έννοια και στον ορισμό, στο περιεχόμενο, στην αποστολή, στην επικοινωνία και την ανάπτυξή τους, όπως και στην αξία τους. Στην δεύτερη και κύρια ενότητα που είναι και το κύριο θέμα της εργασίας αυτής, αναφέρονται τα χαρακτηριστικά. Ο ρόλος, ο προγραμματισμός των δημοσίων σχέσεων στις τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς και η κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι τουριστικές επιχειρήσεις. Επίσης θα αναφερθούν οι δημόσιες σχέσεις στα ξενοδοχειακά συγκροτήματα, στα τουριστικά γραφεία και στα τουριστικά πρακτορεία. Στην Τρίτη και τελευταία ενότητα, γίνεται αναφορά για τις δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό, το εννοιολογικό περιεχόμενο των δημοσίων σχέσεων στον τουρισμό, ποια αντικείμενα είναι ουσιώδη στον τουρισμό, η επίδραση των μέσων μαζικής ενημέρωσης, επίσης γίνεται λόγος και για τον τουρισμό πολυτελείας.

Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Δ > Δημόσιες σχέσεις

Δημόσιες σχέσεις
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.