Τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2008 (EN)
Τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης

Αλεξόπουλος, Αχιλλέας

Η περιφέρεια της δυτικής Μακεδονίας είναι μια εξαιρετικά πολυπρόσωπη περιοχή. Είναι σίγουρο ότι χρειάζονται πολύ περισσότερες από μια επισκέψεις για να μπορείς να πεις ότι γνωρίζεις καλά κάποιο από αυτά τα πρόσωπα της. Για το λόγο αυτό, οι επισκέπτες που έρχονται για πρώτη φορά στην περιφέρεια της δυτικής Μακεδονίας, τις περισσότερες φορές επιστρέφουν για να ξαναζήσουν, ότι τους εντυπωσίασε ή για να εξερευνήσουν όσα δεν μπόρεσαν τις προηγούμενες φορές. Σε αυτό που οι περισσότεροι συμφωνούν, είναι ότι φεύγοντας ανεξάρτητα από το πόσες φορές έχουν επισκεφτεί τον τόπο, παρόλο που η περιοχή είναι σχετικά μικρή σε έκταση, πάντα έχεις την αίσθηση ότι ένα κομμάτι της το έχεις χάσει και γιαυτό υπάρχει πάντα ένας λόγος να επιστρέφεις ξανά και εννοούμε κυρίως τους χειμερινούς επισκέπτες. Τα ταξίδια αναχώρησης από την περιοχή είναι πάντα ταξίδια προγραμματισμού της επιστροφής σε αυτήν. Η περιφέρεια της δυτικής Μακεδονίας, σε σχέση με άλλες περιοχές της Ελλάδας που είναι άμεσα συνδεδεμένες με τον τουρισμό, υστερεί αλλά υπάρχουν και κάποια στοιχεία που υπερτερεί. Σε αυτά τα στοιχεία έχουμε αναφερθεί στα πιο πάνω κεφάλαια αναλυτικότερα όπως και σε πολλά άλλα ενδιαφέροντα θέματα για το μάρκετινγκ και τον τουρισμό γενικότερα.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουριστικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)