Τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2008 (EL)
Τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης

Αλεξόπουλος, Αχιλλέας

Η περιφέρεια της δυτικής Μακεδονίας είναι μια εξαιρετικά πολυπρόσωπη περιοχή. Είναι σίγουρο ότι χρειάζονται πολύ περισσότερες από μια επισκέψεις για να μπορείς να πεις ότι γνωρίζεις καλά κάποιο από αυτά τα πρόσωπα της. Για το λόγο αυτό, οι επισκέπτες που έρχονται για πρώτη φορά στην περιφέρεια της δυτικής Μακεδονίας, τις περισσότερες φορές επιστρέφουν για να ξαναζήσουν, ότι τους εντυπωσίασε ή για να εξερευνήσουν όσα δεν μπόρεσαν τις προηγούμενες φορές. Σε αυτό που οι περισσότεροι συμφωνούν, είναι ότι φεύγοντας ανεξάρτητα από το πόσες φορές έχουν επισκεφτεί τον τόπο, παρόλο που η περιοχή είναι σχετικά μικρή σε έκταση, πάντα έχεις την αίσθηση ότι ένα κομμάτι της το έχεις χάσει και γιαυτό υπάρχει πάντα ένας λόγος να επιστρέφεις ξανά και εννοούμε κυρίως τους χειμερινούς επισκέπτες. Τα ταξίδια αναχώρησης από την περιοχή είναι πάντα ταξίδια προγραμματισμού της επιστροφής σε αυτήν. Η περιφέρεια της δυτικής Μακεδονίας, σε σχέση με άλλες περιοχές της Ελλάδας που είναι άμεσα συνδεδεμένες με τον τουρισμό, υστερεί αλλά υπάρχουν και κάποια στοιχεία που υπερτερεί. Σε αυτά τα στοιχεία έχουμε αναφερθεί στα πιο πάνω κεφάλαια αναλυτικότερα όπως και σε πολλά άλλα ενδιαφέροντα θέματα για το μάρκετινγκ και τον τουρισμό γενικότερα.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουριστικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.