Η επίδραση της διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2004 (EL)
Η επίδραση της διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό

Καραολή, Ελένη

Σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα της διαφήμισης αλλά σε σχέση με τον καταναλωτή, γιατί χωρίς τον καταναλωτή δεν θα υπήρχε λόγος να προωθούνται τα προϊόντα και φυσικά δεν θα υπήρχε αυτή η τεράστια ανάπτυξη των διαφημίσεων. Στο πρώτο κεφάλαιο θα παρακολουθήσετε την εξέλιξη της διαφήμισης, δηλαδή πως ξεκίνησε, ποια είδη και μέσα υπάρχουν της διαφήμισης, πως δημιουργείται μια καλή διαφήμιση και πως διαφοροποιεί το κάθε προϊόν ξεχωριστά η διαφήμιση. Στο δεύτερο μέρος δίνεται η πλευρά του καταναλωτή, δηλαδή πως διαμορφώνεται ο χαρακτήρας του μέσα από το περιβάλλον στο οποίο ζει και φυσικά, οι παράγοντες κοινωνικοί, πολιτιστικοί, οικονομικοί που επηρεάζουν την συμπεριφορά του καταναλωτή. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος του βιβλίου αυτού, γίνεται η σύνδεση ανάμεσα στην διαφήμιση και τον καταναλωτή, δηλαδή κατά πόσο η διαφήμιση επιδρά στον καταναλωτή, ποια είναι τα διαφημιστικά μέσα που οι διαφημίσεις τους επηρεάζουν τον καταναλωτή και αποφασίζει να βγει στην αγορά, το πως νιώθει πριν και μετά την αγορά προϊόντων και πως προστατεύεται από τον νόμο και από άλλους ιδιωτικούς φορείς.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2004


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.