Η εργασία αυτή έχει σαν στόχο να διερευνήσει την υιοθέτηση του διαδικτύου από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Δυτικής Μακεδονίας. Πιο αναλυτικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο ξενοδοχειακό επιχειρησιακό περιβάλλον ενώ στο δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνεται το νομικό πλαίσιο που ορίζει τις προδιαγραφές και τα κριτήρια κατάταξης ξενοδοχείων. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στη διαμόρφωση της τουριστικής στρατηγικής ανάπτυξης, το τέταρτο στο διαδίκτυο και τον τουρισμό. Το πέμπτο κεφάλαιο περιλαμβάνει το μεθοδολογία της έρευνας ενώ στο έκτο δίνονται τα αποτελέσματα της έρευνας και τέλος στο έβδομο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα συμπεράσματα και τις προτάσεις.
Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Διαδίκτυο (Internet)
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)