Στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ

Παυλίδης, Ελευθέριος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2007

2007


Η επιστήμη του Marketing είχε αναπτυχθεί πολλά χρόνια πριν όχι μόνο στην καταναλωτική αγορά αλλά τελευταία και στη Βιομηχανική. Στις βιομηχανικά αναπτυγμένες χώρες έχει αναφερθεί ότι η αξία των συναλλαγών στο Βιομηχανικό Marketing είναι περίπου διπλάσιο της αξίας του Καταναλωτικού Marketing. Η Βιομηχανική αγορά περιλαμβάνει επιχειρήσεις που προμηθεύουν με βιομηχανικά προϊόντα και υπηρεσίες τις βιομηχανικές εταιρείες, βιοτεχνίες, δημόσιες επιχειρήσεις, ιδρύματα και άλλους οργανισμούς. Στην εργασία αυτή θέματα του Βιομηχανικού Marketing μελετώνται και ιδιαιτέρως η φιλοσοφία Marketing και Βιομηχανικού Marketing, τα χαρακτηριστικά της βιομηχανικής αγοράς, η Συμπεριφορά των Αγοραστών και Οργανισμών, ο σχεδιασμός - προγραμματισμός μιας βιομηχανικής επιχείρησης, η έρευνα των βιομηχανικών αγορών, η τμηματοποίηση των βιομηχανικών αγορών, τα δίκτυα διανομής των βιομηχανικών προϊόντων, η προώθηση και προβολή στο Βιομηχανικό Marketing.

Μ > Μάρκετινγκ
Β > Βιομηχανικό μάνατζμεντ

Μάρκετινγκ
Βιομηχανικό μάνατζμεντ

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)