Στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2007 (EN)
Στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ

Παυλίδης, Ελευθέριος

Η επιστήμη του Marketing είχε αναπτυχθεί πολλά χρόνια πριν όχι μόνο στην καταναλωτική αγορά αλλά τελευταία και στη Βιομηχανική. Στις βιομηχανικά αναπτυγμένες χώρες έχει αναφερθεί ότι η αξία των συναλλαγών στο Βιομηχανικό Marketing είναι περίπου διπλάσιο της αξίας του Καταναλωτικού Marketing. Η Βιομηχανική αγορά περιλαμβάνει επιχειρήσεις που προμηθεύουν με βιομηχανικά προϊόντα και υπηρεσίες τις βιομηχανικές εταιρείες, βιοτεχνίες, δημόσιες επιχειρήσεις, ιδρύματα και άλλους οργανισμούς. Στην εργασία αυτή θέματα του Βιομηχανικού Marketing μελετώνται και ιδιαιτέρως η φιλοσοφία Marketing και Βιομηχανικού Marketing, τα χαρακτηριστικά της βιομηχανικής αγοράς, η Συμπεριφορά των Αγοραστών και Οργανισμών, ο σχεδιασμός - προγραμματισμός μιας βιομηχανικής επιχείρησης, η έρευνα των βιομηχανικών αγορών, η τμηματοποίηση των βιομηχανικών αγορών, τα δίκτυα διανομής των βιομηχανικών προϊόντων, η προώθηση και προβολή στο Βιομηχανικό Marketing.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Βιομηχανικό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)