Με τον όρο διεθνοποίηση αναφερόμαστε σε όλες τις δραστηριότητες που αναλαμβάνει μία επιχείρηση σχετικά με τις ξένες αγορές. Οι πολιτικές και οικονομικές αλλαγές που παρουσιάζονται στο διεθνή χώρο επηρεάζουν τις περισσότερες φορές τις δραστηριότητες των επιχειρήσεων. Ως επί τω πλείστον, το Διεθνές Μάρκετινγκ ξεκίνησε ταυτόχρονα με την ικανότητα των ανθρώπων να ταξιδεύουν από τη μία χώρα στην άλλη και να ξεπερνούν τα διάφορα σύνορα. Επιπροσθέτως, η έννοια του διεθνούς μάρκετινγκ ερμηνεύεται μέσα από
ποικιλόμορφες απόψεις και προοπτικές.
Με την παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρείται μία βιβλιογραφική έρευνα της διεθνούς επιχειρηματικότητας. Αρχικά, γίνεται εισαγωγική παρουσίαση της έννοιας του μάρκετινγκ. Στη συνέχεια επιχειρείται σύντομη ανάλυση των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων και το πόσο σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η καινοτομία ως προς την είσοδο σε ξένες αγορές. Ακολουθεί το θεωρητικό υπόβαθρο της προσωπικής έρευνας, γύρω από το είδος, τους στόχους και τους περιορισμούς της. Έπειτα, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μέσα από την προσωπική διερεύνηση συγκεκριμένης επιχειρήσεως. Συγκεκριμένα περιγράφονται όλα τα δεδομένα και τα αποτέλεσμα της διεθνοποίησης της επιχειρήσεως «X Ο.Ε». Τέλος, αναλύονται οι δείκτες της καινοτομίας, προκειμένου να προσεγγίσουμε σε τι κατάσταση βρίσκεται η επιχείρηση.
Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Διεθνές μάρκετινγκ
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)