Πολιτική διαφήμιση

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2003 (EL)
Πολιτική διαφήμιση

Μπαφέρου, Ειρήνη

Την δύναμη της αναπτυγμένης τεχνολογικά διαφήμισης αναγνώρισαν οι πολιτικοί και εκμεταλλεύτηκαν απόλυτα τις δυνατότητες που τους προσέφερε. Δημιουργείται και αναπτύσσεται επομένως η Πολιτική Διαφήμιση που έφερε νέο ήθος πολιτικής, πιο ήρεμο και θετικό. Δηλαδή ο πολιτικός χρησιμοποιεί την Διαφήμιση ως μέσο επικοινωνίας για να μεταδώσει στον πολίτη τις απόψεις και ιδεολογίες του. Για το λόγο αυτό, δηλαδή επειδή η διαφήμιση χρησιμοποιείται ως μέσο επικοινωνίας πολλοί υποστηρίζουν Ότι η διαδικασία αυτή δεν πρέπει να χαρακτηρίζεται ως Πολιτική Διαφήμιση αλλά να χαρακτηρίζεται με τον όρο Πολιτική Επικοινωνία. Σύμφωνα με τον I Μεταξά η « Πολιτική Επικοινωνία » μπορεί να πραγματοποιηθεί με δύο επικοινωνιακές σταθερές: 1) Την Τεχνική Επικοινωνιακή Δομή και 2) Την Επικοινωνιακή Δομή της Πολιτικής Γνώμης

Thesis
NonPeerReviewed

Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.