Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2003 (EL)
Πολιτική διαφήμιση

Μπαφέρου, Ειρήνη

Την δύναμη της αναπτυγμένης τεχνολογικά διαφήμισης αναγνώρισαν οι πολιτικοί και εκμεταλλεύτηκαν απόλυτα τις δυνατότητες που τους προσέφερε. Δημιουργείται και αναπτύσσεται επομένως η Πολιτική Διαφήμιση που έφερε νέο ήθος πολιτικής, πιο ήρεμο και θετικό. Δηλαδή ο πολιτικός χρησιμοποιεί την Διαφήμιση ως μέσο επικοινωνίας για να μεταδώσει στον πολίτη τις απόψεις και ιδεολογίες του. Για το λόγο αυτό, δηλαδή επειδή η διαφήμιση χρησιμοποιείται ως μέσο επικοινωνίας πολλοί υποστηρίζουν Ότι η διαδικασία αυτή δεν πρέπει να χαρακτηρίζεται ως Πολιτική Διαφήμιση αλλά να χαρακτηρίζεται με τον όρο Πολιτική Επικοινωνία. Σύμφωνα με τον I Μεταξά η « Πολιτική Επικοινωνία » μπορεί να πραγματοποιηθεί με δύο επικοινωνιακές σταθερές: 1) Την Τεχνική Επικοινωνιακή Δομή και 2) Την Επικοινωνιακή Δομή της Πολιτικής Γνώμης

Thesis
NonPeerReviewed

Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.