This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2003 (EN)
Διοίκηση πωλήσεων

Κοσμά, Ειρήνη-Μαρία

Η κάθε επιχείρηση έχει τη δική της φιλοσοφία και το δικό της σκοπό. Κάθε προσπάθεια υιοθέτησης καινούργιας φιλοσοφίας διοίκησης πρέπει να ξεκινάει από την ανώτατη διοίκηση και να αφορά τη ροή της ευθύνης και του ελέγχου από τον γενικό διευθυντή μέχρι τον κατώτατο υπάλληλο. Κάθε επιχείρηση ακολουθεί και ένα διοικητικό μοντέλο, έχει ένα συμβούλιο. Η κάθε επιχείρηση θα πρέπει να αναρωτηθεί: σε τι είδους επιχειρηματικό χώρο βρίσκομαι; Αναφέρονται τα καθήκοντα και οι υποχρεώσεις του διευθυντή πωλήσεων. Τα σχέδια δράσης είναι απαραίτητα ώστε να μπορέσει ο διευθυντής πωλήσεων και η επιχείρηση βέβαια να αποκτήσει πελάτες. Τα δύο στοιχεία που αγοράζουν οι πελάτες είναι η ικανοποίηση των αναγκών τους, και τα αισθήματα που τους δημιουργούν οι πωλητές, γι’αυτό η κάθε επιχείρηση θα πρέπει να δίνει έμφαση στην ποιοτική εξυπηρέτηση. Ο σκοπός της θεωρητικής αντιμετώπισης των αντιρρήσεων είναι να συνδέσει τις αντιρρήσεις με τις άλλες πλευρές της πώλησης και να αποδείξει τον πιο αποτελεσματικό τρόπο αντιμετώπισης τους και να σας δείξει πως εφαρμόζεται στην πράξη ο τρόπος αντιμετώπισης των αντιρρήσεων., Η ψυχολογία και η αξιολόγηση των πωλήσεων είναι απαραίτητα για την πορεία της πώλησης. Ο διευθυντής πωλήσεων ακολουθεί κάποιες τεχνικές πωλήσεων. Τα οργανογράμματα είναι απαραίτητα γιατί δείχνουν τη δομή της επιχείρησης.

Thesis
NonPeerReviewed

Πωλήσεις - Προώθηση - Σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)