δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Η κάθε επιχείρηση έχει τη δική της φιλοσοφία και το δικό της σκοπό. Κάθε προσπάθεια υιοθέτησης καινούργιας φιλοσοφίας διοίκησης πρέπει να ξεκινάει από την ανώτατη διοίκηση και να αφορά τη ροή της ευθύνης και του ελέγχου από τον γενικό διευθυντή μέχρι τον κατώτατο υπάλληλο. Κάθε επιχείρηση ακολουθεί και ένα διοικητικό μοντέλο, έχει ένα συμβούλιο. Η κάθε επιχείρηση θα πρέπει να αναρωτηθεί: σε τι είδους επιχειρηματικό χώρο βρίσκομαι; Αναφέρονται τα καθήκοντα και οι υποχρεώσεις του διευθυντή πωλήσεων.
Τα σχέδια δράσης είναι απαραίτητα ώστε να μπορέσει ο διευθυντής πωλήσεων και η επιχείρηση βέβαια να αποκτήσει πελάτες. Τα δύο στοιχεία που αγοράζουν οι πελάτες είναι η ικανοποίηση των αναγκών τους, και τα αισθήματα που τους δημιουργούν οι πωλητές, γι’αυτό η κάθε επιχείρηση θα πρέπει να δίνει έμφαση στην ποιοτική εξυπηρέτηση. Ο σκοπός της θεωρητικής αντιμετώπισης των αντιρρήσεων είναι να συνδέσει τις αντιρρήσεις με τις άλλες πλευρές της πώλησης και να αποδείξει τον πιο αποτελεσματικό τρόπο αντιμετώπισης τους και να σας δείξει πως εφαρμόζεται στην πράξη ο τρόπος αντιμετώπισης των αντιρρήσεων., Η ψυχολογία και η αξιολόγηση των πωλήσεων είναι απαραίτητα για την πορεία της πώλησης. Ο διευθυντής πωλήσεων ακολουθεί κάποιες τεχνικές πωλήσεων. Τα οργανογράμματα είναι απαραίτητα γιατί δείχνουν τη δομή της επιχείρησης.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Διοίκηση πωλήσεων
Διοίκηση πωλήσεων
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.