Η προβολή και η προώθηση του ιαματικού τουρισμού της Ηπειρωτικής Ελλάδας

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2007 (EN)
Η προβολή και η προώθηση του ιαματικού τουρισμού της Ηπειρωτικής Ελλάδας

Ράπτη, Θεοδώρα
Ντεληθανάσης, Αθανάσιος

Η παρούσα πτυχιακή εξετάζει μια ιδιαίτερη μορφή εναλλακτικού τουρισμού του ιαματικού τουρισμού της Ηπειρωτικής Ελλάδος . Πιο συγκεκριμένα, η μελέτη αυτή επικεντρώνεται στο μάρκετινγκ και δίνει έμφαση στην προβολή και την προώθηση της περιοχής αυτής ως ιαματικού προορισμού. Η προσέγγιση του θέματος πραγματοποιείται μέσω των στρατηγικών προβολής και των τεχνικών προώθησης που εφαρμόζονται σε ένα σχέδιο μάρκετινγκ(^ιΑοϊίη§ plan). Αρχικά, παρουσιάζονται τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τον ιαματικό τουρισμό στον ελλαδικό χώρο αναδεικνύοντας το ρόλο του στην τουριστική βιομηχανία. Έπεται η προσέγγιση και η ανάλυση του σχεδίου μάρκετινγκ ως βασικού εργαλείου της προβολής και της προώθησης. Τα βασικά αποτελέσματα που προέκυψαν από τη πραγματοποιθείσα έρευνα, με βάση τη μεθοδολογία του σχεδίου μάρκετινγκ, επέτρεψαν τον προσδιορισμό των κύριων συστατικών στοιχείων της πολιτικής προβολής και της στρατηγικής προώθησης που εφαρμόστηκε τόσο για την Ηπειρωτική Ελλάδα όσο και για την επαρχία Λαγκαδά-που αποτέλεσε χαρακτηριστικό παράδειγμα προορισμού ιαματικού τουρισμού της ηπειρωτικής Ελλάδας-προκειμένου να επιφέρει θετικά αποτελέσματα σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα και να δημιουργήσει τις συνθήκες έτσι ώστε να αναπτυχθεί και να καθιερωθεί το ιαματικό προϊόν ως ένα από τα σημαντικότερα του Ελληνικού τουρισμού.

Thesis
NonPeerReviewed

Εναλλακτικός τουρισμός
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)