Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθεί τόσο ο ρόλος που διαδραμάτισαν τα ΜΜΕ κατά την εποχή της Νεωτερικότητας, όσο και ο ρόλος τους στη σημερινή εποχή. Εξετάζεται το πέρασμα στη Νεωτερικότητα και από εκεί στη μετα-νεωτερικότητα, χαρτογραφείται η ιστορική διαδικασία της ανάπτυξης των ΜΜΕ, από τις πρώτες μορφές τυπογραφίας έως και σύγχρονα είδη ηλεκτρονικής επικοινωνίας και προσεγγίζονται οι διαδικασίες-κλειδιά που διαμόρφωσαν τη δημοσιότητα, την παράδοση και την παγκοσμιοποίηση, που αποτελούν και τη βάση της εργασίας. Αναφέρεται η θέση του Habermas για την δημοσιότητα, αιτιολογείται η ανασυγκρότηση της παράδοσης και, τέλος, προσεγγίζεται ο τρόπος με τον οποίο τα παγκόσμια δίκτυα επικοινωνίας διαμορφώνουν την πολιτική, την οικονομία και τον πολιτισμό.
Η εργασία αυτή είναι θεωρητική και για τούτο χρησιμοποίησα πολλά στοιχεία από την ελληνική και την ξενόγλωσση βιβλιογραφία. Τα βιβλία που υπάρχουν για τα ΜΜΕ και τη Νεωτερικότητα επαρκούν, ώστε να διασαφηνίσουν δύσκολες έννοιες και να περιγράψουν αναλυτικά την ιστορική εξέλιξη των ΜΜΕ. Επίσης, πολύ χρήσιμα ήταν τα στοιχεία που βρήκα από άρθρα των ελληνικών εφημερίδων, που βρισκόταν σε αρχείο των βιβλιοθηκών, που με βοήθησαν να καταλάβω πως είναι τα πράγματα στη σύγχρονη εποχή. Τέλος, στοιχεία από το διαδίκτυο ήταν σημαντικά για να περιγράψω το ρόλο των σύγχρονων μέσων μαζικής επικοινωνίας.
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Τ > Τηλεπικοινωνιακά συστήματα
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Τηλεπικοινωνιακά συστήματα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)