Πολιτική επικοινωνία και η επίδραση που ασκούν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στα πολιτικά κόμματα κατά το σχηματισμό/ δημιουργία της προεκλογικής τους καμπάνιας. Περιπτωσιολογική μελέτη των προεκλογικών εκστρατειών ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για τις εκλογές 2004

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2006 (EL)
Πολιτική επικοινωνία και η επίδραση που ασκούν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στα πολιτικά κόμματα κατά το σχηματισμό/ δημιουργία της προεκλογικής τους καμπάνιας. Περιπτωσιολογική μελέτη των προεκλογικών εκστρατειών ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για τις εκλογές 2004

Καλογήρου, Δήμητρα
Στοΐλη, Μαρία

Πολιτική είναι κάθε πράξη μας, κάθε σκέψη μας, κάθε παράλειψή μας που «γίνεται» στο όνομα των άλλων. Και όσο πιο πολλοί είναι αυτοί οι άλλοι, τόσο περισσότερο η πράξη μας είναι πολιτική. Επικοινωνία, από την άλλη πλευρά, είναι η ανταλλαγή σημασιών ανάμεσα σε ανθρώπους με στόχο να επηρεάσει ο ένας τον άλλον προς την κατεύθυνση που επιθυμεί. Και μετά έρχεται η σύγχρονη σύζευξη: «Πολιτική Επικοινωνία». Ένας όρος που υποδηλώνει πολλά. Και μέσα σε όλα αυτά η σύνδεσή της με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε από σκέψεις και απόψεις ειδικών και μη, για τον ρόλο των ΜΜΕ και την σχέση τους με τους πολιτικούς. Για το γεγονός ότι δημιουργούν ψευδαισθήσεις και καθοδηγούν την κοινή γνώμη εκεί που τα ιδιωτικά συμφέροντα προστάζουν. Με κίνητρο αυτή τη σύγχυση απόψεων, η εργασία μας θα προσπαθήσει να ξεδιαλύνει -όσο αυτό είναι εφικτό- την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στην χώρα μας, στον τομέα της πολιτικής επικοινωνίας και να δώσει απαντήσεις σε πολλά αναπάντητα ερωτήματα γύρω από τον ρόλο αυτής καθώς και των παραγόντων που την επηρεάζουν και την κατευθύνουν. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρ’ όλου που το θέμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, θα μπορούσε να θεωρηθεί πολύ εύκολα ως ένα «θέμα -παγίδα», δεδομένου ότι η επικοινωνία είναι ένας τόσο ευρύς κλάδος που δεν θα μπορούσε να αναλυθεί μέσα στα όρια μιας πτυχιακής εργασίας.

Thesis
NonPeerReviewed

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Πολιτική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.