Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση κρίσεων : κρίση της εταιρείας Johnson & Johnson : η περίπτωση του Tylenol

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2005 (EN)
Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση κρίσεων : κρίση της εταιρείας Johnson & Johnson : η περίπτωση του Tylenol

Πιζήμολας, Παναγιώτης

Το πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας που αποτελεί το θεωρητικό υπόβαθρο πάνω στο οποίο βασίζεται το δεύτερο κατά σειρά μέρος, διερευνάται η συμβολή των Δημοσίων Σχέσεων στην διαχείριση μιας κρίσης. Συγκεκριμένα γίνεται έμφαση στις κρίσεις εκείνες που προσβάλλουν την εικόνα και την φήμη ενός οργανισμού, κατηγορία κρίσης που ανήκει η περίπτωση της Johnson&Johnson με τις το 1982, η οποία διερευνάται στο δεύτερο μέρος. Το πρώτο μέρος αποτελείται από τρία κεφάλαια τα οποία είναι αφιερωμένα στο σκοπό της μελέτης για την προσφορά των Δημοσίων Σχέσεων σε στιγμές κρίσεων που διακυβεύουν την εικόνα (image) μιας εταιρείας. Η έρευνα όμως του ερωτήματος αυτού, ξετυλίγεται σταδιακά. Γι αυτό στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται συνοπτικά τα διάφορα είδη κρίσεων, χειροπιαστών και μη που μπορούν να εμφανισθούν σε ένα επιχειρησιακό περιβάλλον για την καλύτερη ενημέρωση και σταδιακή προετοιμασία του αναγνώστη στην έννοια της διαχείρισης των κρίσεων. Το δεύτερο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στη διαχείριση των κρίσεων(crisis management) και των συστατικών στοιχείων που περιλαμβάνει για την εφαρμογή τους στην πράξη. Σταδιακά φθάνουμε στο κεφάλαιο εκείνο που έχει χαρακτηριστεί από εμένα η ψυχή της πτυχιακής και αυτός ο χαρακτηρισμός δεν είναι τυχαίος. Στο τρίτο κατά σειρά κεφάλαιο δίνεται η απάντηση για το αν τελικά οι Δημόσιες Σχέσεις συμβάλλουν ή όχι στην διαχείριση των κρίσεων και με ποιο τρόπο συμβάλλουν στην περίπτωση που η απάντηση είναι καταφατική. Ο όρος ‘ψυχή’ αναφέρεται σε χαρακτηριστικά ποιότητας που κρύβει το κεφάλαιο αυτό με αφορμή ότι αποτελεί και το κεντρικό ερώτημα της εργασίας αυτής. Στο δεύτερο μέρος, περνάμε από την θεωρία στην πράξη, μελετώντας την περίπτωση κρίσης της εταιρείας Johnson&Johnson με τις κάψουλες Tylenol. Οι θάνατοι που προκλήθηκαν έπειτα από τη χρήση του συγκεκριμένου φαρμάκου και η κρίση που δημιουργήθηκε στην φήμη και την εικόνα του οργανισμού, καταπιάνονται στο πέμπτο κατά σειρά κεφάλαιο.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Φαρμακευτική βιομηχανία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)