Για να είναι αποτελεσματικό και αποδοτικό ένα δίκτυο πωλήσεων πρέπει να υπάρχει σωστή διοίκηση σχετικά με την επιλογή, εκπαίδευση, ανταμοιβή, υποκίνηση και αξιολόγηση των πωλητών. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη: Το πρώτο μέρος, στα επιμέρους κεφάλαια του οποίου γίνεται η «θεωρητική» προσέγγιση του θέματος. Το δεύτερο μέρος, που περιλαμβάνει την παρουσίαση περιπτώσεων στην πράξη, με την ανάλυση μιας εταιρίας. Ειδικότερα στα δέκα κεφάλαια του πρώτου μέρους γίνεται μια σύντομη ανάλυση, σε θεωρητική βάση όλων των θεμάτων που περιλαμβάνονται στη διοίκηση του προσωπικού τιον πιυλήσεων από την στρατολόγηση, την επιλογή και την εκπαίδευση ως την αξιολόγηση της απόδοσης. Οι αναφορές είναι συνοπτικές και για κάθε επιμέρους θέμα γίνονται παραπομπές σε βιβλία που το παρουσιάζουν εκτενέστερα. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται η οργάνωση του τμήματος πωλήσεων της εταιρίας που ερευνήθηκε.