Το μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων: η περίπτωση της εταιρίας Ένωση Πεζών

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2006 (EL)
Το μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων: η περίπτωση της εταιρίας Ένωση Πεζών

Σηφάκης, Δημήτριος

Οι σύγχρονες καπιταλιστικές οικονομίες χαρακτηρίζονται σήμερα από υψηλό ρυθμό πληθωρισμού, οικονομική στασιμότητα και έλλειψη ενέργειας. Επίσης, σύγχρονα προβλήματα θεωρούνται η μόλυνση του περιβάλλοντος και η υπερκαταναλωτική κοινωνία. Η λύση στα παγκόσμια αυτά προβλήματα επιχειρείται να δοθεί με τη βοήθεια του μάρκετινγκ, που λειτουργεί σαν ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις κοινωνικές ανάγκες και στη βιομηχανική παραγωγή. Με το μάρκετινγκ προσαρμόζεται η προσφορά των επιχειρήσεων στις απαιτήσεις των αγοραστών που μεταβάλλονται με την πάροδο του χρόνου. Μπορούμε να πούμε δηλαδή ότι από μακροοικονομική άποψη το μάρκετινγκ λειτουργεί σαν διορθωτικός μηχανισμός σε κάθε οικονομία. Ένας από τους λόγους που μας οδηγούν στη μελέτη του μάρκετινγκ είναι γιατί σαν καταναλωτές πληρώνουμε καθημερινά για τις υπηρεσίες και τις δραστηριότητες του μάρκετινγκ. Έχει υπολογιστεί ότι το 50% περίπου της τιμής πώλησης των προϊόντων οφείλεται στο κόστος του μάρκετινγκ. Δηλαδή για κάθε δραχμή που πληρώνει ο καταναλωτής, η μισή αναλογεί σε κόστος για τις δραστηριότητες του μάρκετινγκ.

Thesis
NonPeerReviewed

Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Οίνος και οινοποιία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.