Στην παρούσα πτυχιακή εργασία προσδιορίζεται και αναλύεται η έννοια του μάρκετινγκ πελατειακών σχέσεων (customer relationship marketing-CRM). Ειδικότερα αποτελείται από δύο μέρη, το πρώτο αφορά την ανάπτυξη της θεωρίας του CRM και τη σχέση του με την επιχειρησιακή υποδομή και την τεχνολογία, ενώ το δεύτερο σχετίζεται με την εφαρμογή της θεωρίας στην πράξη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει το Ιο, το 2ο, το 3ο και το 4ο κεφάλαιο. Το Ιο κεφάλαιο αποτελεί την εισαγωγή στο μάρκετινγκ πελατειακών σχέσεων. Το 2ο αναφέρεται στην εφαρμογή και τη χρήση του CRM ως τεχνολογικού συστήματος. Στο 3ο αναλύεται το εσωτερικό και το εξωτερικό περιβάλλον των πελατοκεντρικών επιχειρήσεων. Στο 4ο προσδιορίζονται και αναλύονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή του μάρκετινγκ πελατειακών σχέσεων. Το δεύτερο μέρος περιέχει το 4ο, το 5ο και το 6ο κεφάλαιο. Τα κεφάλαια αυτά αποτελούν case studies και περιλαμβάνουν περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων που εφαρμόζουν το μάρκετινγκ πελατειακών σχέσεων.
Π > Πελατειακές σχέσεις
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Πελατειακές σχέσεις
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)