Η εργασία που ακολουθεί αναφέρεται στις εκλογικές αναμετρήσεις που έλαβαν χώρα σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη. Η έρευνα επικεντρώνεται σε μια ιδιαίτερη πτυχή των αναμετρήσεων : την πολιτική διαφήμιση που ακολουθήθηκε από τους υποψηφίους, εξετάζοντας κυρίως τα εκάστοτε πολιτικά μηνύματα που διοχετεύτηκαν στο εκλογικό κοινό.
Αρχικά γίνεται μια προσπάθεια διαχωρισμού και επεξήγησης των εννοιών πολιτική επικοινωνία και πολιτική διαφήμιση, ενώ δίνεται έμφαση στο ρόλο, τις λειτουργίες, την κατασκευή του μηνύματος της πολιτικής διαφήμισης.
Στην 3η ενότητα εξετάζονται τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ( στο εξής Μ.Μ.Ε ) σε σχέση με την πολιτική σκηνή και τη λειτουργία τους ως δίαυλοι πολιτικής επικοινωνίας που διαμέσου της πολιτικής διαφήμισης μεταδίδουν τα πολιτικά μηνύματα στο κοινό των ψηφοφόρων.
Στην 4η ενότητα παρουσιάζεται και αναλύεται η μέθοδος που θα ακολουθηθεί προκειμένου να μελετηθούν τα πολιτικά μηνύματα που εμφανίστηκαν στις πολιτικές διαφημίσεις των υποψηφίων του 1998 και του 2002.
Στην 5η και 6η ενότητα γίνεται μια σύντομη παρουσίαση των Δημοτικών και Νομαρχιακών εκλογών του 1998 και του 2002, σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη. Στο τελευταίο μέρος επιχειρείται μια σύγκριση όλων των πολιτικών διαφημίσεων που συγκεντρώθηκαν με σημείο αναφοράς τα πολιτικά μηνύματα. Η εργασία ολοκληρώνεται με τη διατύπωση γενικών συμπερασμάτων.
Π > Πολιτική
Τ > Τοπική αυτοδιοίκηση
Δ > Διαφήμιση
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Διαφήμιση
Τοπική αυτοδιοίκηση
Πολιτική
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)