Ορισμός του σύγχρονου τραπεζικού μάρκετινγκ και οι επιπτώσεις στον Retail Banking των σύγχρονων ελληνικών τραπεζών

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2010 (EL)
Ορισμός του σύγχρονου τραπεζικού μάρκετινγκ και οι επιπτώσεις στον Retail Banking των σύγχρονων ελληνικών τραπεζών

Σαββόγλου, Δημήτριος

Οι ελληνικές τράπεζες βρίσκονται σήμερα σε πορεία ανάπτυξης, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις αγορές των Βαλκανίων, παρά την οικονομική κρίση. Η αναπτυξιακή αυτή πορεία, η οποία διαρκεί ήδη πάνω από μια δεκαετία, ξεκίνησε με την απελευθέρωση του χρηματοπιστωτικού συστήματος της χώρας και ενισχύθηκε με την ένταξη της Ελλάδας στην ευρωζώνη, αποκομίζοντας οφέλη από την πορεία σύγκλισης της οικονομίας προς το μέσο ευρωπαϊκό όρο. Σε ό,τι αφορά το retail banking οι ελληνικές τράπεζες έχουν σημειώσει μεγάλη πρόοδο μετά την απελευθέρωση του χρηματοπιστωτικού περιβάλλοντος. Είμαι σίγουρος ότι η ανάπτυξη αυτής της δραστηριότητας έγινε λελογισμένα και προς όφελος των μετόχων, των πελατών και των εργαζομένων του κάθε τραπεζικού ιδρύματος.

Thesis
NonPeerReviewed

Τραπεζικό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.