Στην παρούσα εργασία θα γίνει μια προσπάθεια προσέγγισης του κλάδου της Πολιτικής Επικοινωνίας (Π. Ε.) και των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από τη χρήση των Δημοσίων Σχέσεων (Δ. Σ.). Η έρευνα θα ξεκινήσει με την εξέταση του κλάδου στον Ελλαδικό χώρο την τελευταία δεκαετία. Στη συνέχεια, θα εστιαστεί στην εμφάνιση και την εξέλιξη της χρήσης των Δ.Σ. ως σημαντικού παράγοντα δημιουργίας και διατήρησης μιας καλής και επιτυχημένης εικόνας των πολιτικών προς το κοινό. Τέλος, μέσα από τη σχετική βιβλιογραφία, τα επιστημονικά περιοδικά, τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις εφημερίδων και τις προσωπικές συνεντεύξεις με ανθρώπους που δουλεύουν σε εταιρίες προώθησης της πολιτικής επικοινωνίας, θα επιχειρηθεί να καταδειχθεί η συμβολή των Δ.Σ. στην ενίσχυση της δημοτικότητας των πολιτικών προσώπων, στην αύξηση της απήχησης των πολιτικών κομμάτων και εν τέλει στη διαμόρφωση του εκλογικού αποτελέσματος.
Π > Πολιτική
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Δημόσιες σχέσεις
Πολιτική
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)