Το marketing στο διαδίκτυο η περίπτωση του ηλεκτρονικού εμπορίου

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2006 (EL)
Το marketing στο διαδίκτυο η περίπτωση του ηλεκτρονικού εμπορίου

Σουπιώνης, Γεώργιος

Το internet είναι ένα διεθνές δίκτυο το οποίο συνδέει εκατομμύρια από χρήστες-πελάτες σε όλο το κόσμο. Η διαρκής πρόσβαση και σύνδεση των καταναλωτών οποιαδήποτε στιγμή, όπου και αν αυτοί βρίσκονται, θα έχει σημαντική επίδραση σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική επιχείρηση. Πλέον η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο πολύ που ο καθένας μας μπορεί να έχει πρόσβαση σε e-mail και σε ορισμένα web sites από υπολογιστές παλάμης ακόμα και μέσω κινητών μπορώντας εύκολα να βρει χιλιάδες πληροφορίες για οτιδήποτε και αν τον ενδιαφέρει ακόμα και να αγοράσει ότι του κεντρίσει το ενδιαφέρον. Φυσικά το μάρκετινγκ δε θα μπορούσε να κλείσει τα μάτια σ αυτή τη ταχύτατα αναπτυσσόμενη παροχή πληροφοριών. Στην εποχή που διανύουμε είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο εργαλείο μάρκετινγκ. Ο λόγος είναι η μοναδική αλληλεπίδραση που προσφέρει στην εταιρία και στους πελάτες. Η κάθε εταιρία που δραστηριοποιείται στο internet, μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα εύκολα και γρήγορα, μέσω της επαναπληροφόρησης(feedback) που δίνουν οι πελάτες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να γίνει το διαδίκτυο ένα θαυμάσιο εργαλείο έρευνας μάρκετινγκ καθώς η κάθε εταιρία μπορεί να διεξάγει online δημοσκοπήσεις στους πελάτες της.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ηλεκτρονικές συναλλαγές

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.