Η συμπεριφορά καταναλωτών ως προς τα προϊόντα ένδυσης και εσωρούχων στην Ελλάδα

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Η συμπεριφορά καταναλωτών ως προς τα προϊόντα ένδυσης και εσωρούχων στην Ελλάδα

Πιλίτση, Αναστασία

Η εργασία αναλύει τον κλάδο ένδυσης και την συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα. Η κλωστοϋφαντουργία – ένδυση είναι κλάδος σχετικά υψηλής έντασης εργασίας και συνιστά μία από τις κυριότερες οικονομικές δραστηριότητες σε όρους παραγωγής, απασχόλησης και εξαγωγών τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Σήμερα, με την επερχόμενη ένταξη επιπλέον χωρών στην Ε.Ε., η Ελλάδα βρίσκεται πάλι μπροστά σε ένα νέο πρόβλημα επιβίωσης του κλάδου της ένδυσης. Θα πρέπει σύντομα να επιλέξει αν θα επεκταθεί σε νέες χώρες παραγωγής ή αν θα επιλέξει άλλη μορφή επιβίωσης σε διεθνές επίπεδο.

Thesis
NonPeerReviewed

Ένδυση και ενδύματα - Βιομηχανία και εμπόριο
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)