Η συμπεριφορά καταναλωτών ως προς τα προϊόντα ένδυσης και εσωρούχων στην Ελλάδα

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η συμπεριφορά καταναλωτών ως προς τα προϊόντα ένδυσης και εσωρούχων στην Ελλάδα

Πιλίτση, Αναστασία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015

2015


Η εργασία αναλύει τον κλάδο ένδυσης και την συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα. Η κλωστοϋφαντουργία – ένδυση είναι κλάδος σχετικά υψηλής έντασης εργασίας και συνιστά μία από τις κυριότερες οικονομικές δραστηριότητες σε όρους παραγωγής, απασχόλησης και εξαγωγών τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Σήμερα, με την επερχόμενη ένταξη επιπλέον χωρών στην Ε.Ε., η Ελλάδα βρίσκεται πάλι μπροστά σε ένα νέο πρόβλημα επιβίωσης του κλάδου της ένδυσης. Θα πρέπει σύντομα να επιλέξει αν θα επεκταθεί σε νέες χώρες παραγωγής ή αν θα επιλέξει άλλη μορφή επιβίωσης σε διεθνές επίπεδο.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Ε > Ένδυση και ενδύματα - Βιομηχανία και εμπόριο

Ένδυση και ενδύματα - Βιομηχανία και εμπόριο
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)