Στη συγκεκριμένη μελέτη, αναλύονται οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή και ταυτόχρονα τις στρατηγικές μάρκετινγκ που αναπτύσσονται ή μπορούν να αναπτυχθούν σε κάθε περίπτωση. Ακολουθεί επιγραμματικά η ανάπτυξη της διαδικασίας λήψης απόφασης από το καταναλωτικό κοινό με σκοπό την καλύτερη κατανόηση της κατάστασης στην οποία βρίσκεται ο καταναλωτής κατά την διαδικασία λήψης μιας απόφασης. Γίνεται ενημέρωση σχετικά με τα γενόσημα φάρμακα, τη διαδικασία ανάπτυξης τους και τα σημερινά δεδομένα κατανάλωσης τους σε Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο. Τέλος παρατίθεται ο τρόπος σύνταξης του ερωτηματολογίου, η μέθοδος δειγματοληψίας που ακολουθήθηκε και τα αποτελέσματα που εξάχθηκαν συνοδευόμενα από αναλυτικά διαγράμματα.