Η οικονομική κρίση στην ελληνική αγορά αυτοκίνητου και τα κανάλια διανομής

Η οικονομική κρίση στην ελληνική αγορά αυτοκίνητου και τα κανάλια διανομής

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η οικονομική κρίση στην ελληνική αγορά αυτοκίνητου και τα κανάλια διανομής

Κωνσταντινίδης, Γεώργιος

Thesis
NonPeerReviewed

2015


Η εργασία πραγματεύεται την έννοια των Logistics στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αναλύονται τα κριτήρια επιλογής ενός καναλιού διανομής και τα μεταφορικά μέσα που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για τα προϊόντα τους. Τέλος, αναλύεται η στρατηγική των αυτοκινητοβιομηχανιών και τα προβλήματα της οικονομικής κρίσης στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Οικονομική κρίση
Αυτοκίνητα
Εφοδιαστική αλυσίδα

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.