Η οικονομική κρίση στην ελληνική αγορά αυτοκίνητου και τα κανάλια διανομής

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Η οικονομική κρίση στην ελληνική αγορά αυτοκίνητου και τα κανάλια διανομής

Κωνσταντινίδης, Γεώργιος

Η εργασία πραγματεύεται την έννοια των Logistics στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αναλύονται τα κριτήρια επιλογής ενός καναλιού διανομής και τα μεταφορικά μέσα που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για τα προϊόντα τους. Τέλος, αναλύεται η στρατηγική των αυτοκινητοβιομηχανιών και τα προβλήματα της οικονομικής κρίσης στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Αυτοκίνητα
Εφοδιαστική αλυσίδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.