Μέσα επικοινωνίας και βουλευτικές υποψηφιότητες στην ελληνική περιφέρεια: Νομός Κοζάνης

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2008 (EN)
Μέσα επικοινωνίας και βουλευτικές υποψηφιότητες στην ελληνική περιφέρεια: Νομός Κοζάνης

Σαββουλίδου, Ανατολή

Στην πολιτική επικοινωνία, οι τεράστιες επικοινωνιακές δυνατότητες που παρέχουν τα μέσα μαζικής επικοινωνίας (ΜΜΕ) αξιοποιούνται εποικοδομητικά, με σκοπό τη χάραξη της επικοινωνιακής πολιτικής. Η πολιτική δύναμη της τηλεόρασης και η ραγδαία αύξηση της τηλεοπτικής πολιτικής διαφήμισης είναι πλέον αναμφισβήτητα, τα έντυπα μέσα και το διαδίκτυο, τα τελευταία κυρίως χρόνια αποτελούν χρήσιμα εργαλεία του πολιτικού μάρκετινγκ. Σχετικά με το σχεδιασμό και τη διάθεση επικοινωνιακού υλικού ανάλογα με τη φύση τους διαχωρίζονται σε έντυπα (διαφημιστικά φυλλάδια, αφίσες) και οπτικοακουστικά (τηλεοπτικό υλικό, ραδιοφωνικά μηνύματα, μηνύματα μέσω κινητού τηλεφώνου και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου). Τη γενική ευθύνη σχεδιασμού της προεκλογικής εκστρατείας, αλλά και το σχεδιασμό της πολιτικής επικοινωνίας στο μεσοδιάστημα των εκλογικών αναμετρήσεων έχει η ομάδα πολιτικού σχεδιασμού και επικοινωνίας. Από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εργασίας προέκυψε ότι τα σημαντικότερα επικοινωνιακά εργαλεία που χρησιμοποιούν είναι τα έντυπα μέσα και συγκεκριμένα τα διαφημιστικά φυλλάδια. Είναι βέβαιο ότι τα επικοινωνιακά μέσα που χρησιμοποιούνται από τους βουλευτές καθορίζονται από την ηλικία του πολιτικού και συνεπώς από το κοινό στο οποίο απευθύνονται.

Thesis
NonPeerReviewed

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Πολιτικές απόψεις

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)