Η παρούσα
εργασία σκοπό έχει να προσδιορίσει τη
θέση που έχει το εμφιαλωμένο νερό στην σύγχρονη κοινωνία, να καθορίσει το
προφίλ των εταιριών εμφιάλωσης
για να μπορέσει να κάνει την τελική αξιολόγηση ο
καταναλωτής, καθορίζοντας τα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν τις καταναλωτικές
του προτιμήσεις και τις γνώσεις του
για το εμφιαλωμένο νερό.
Για την πραγματοποίηση του σκοπού της εργασίας αυτής,
μελετούνται τα
ακόλο
υθα: ο υδρολογικός κύκλος, το νερό και οι ιδιότητές του, όλα
τα στοιχεία που σχετίζονται με το εμφιαλωμένο νερό καθώς και ανάλυση του όγκου
πωλήσεων και των εταιριών που εμπλέκονται σ’ αυτό τον τομέα.
Για τις ανάγκες τις
έρευνας, χρησιμοποιήθηκε ένας συνδυ
ασμός από πρωτογενείς και δευτερογενείς
πηγές πληροφοριών.
Ε > Εμφιάλωση - Σύστημα ποιότητας
Ν > Νερό
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Νερό
Εμφιάλωση - Σύστημα ποιότητας
Δημόσιες σχέσεις
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)