Στο πρώτο κεφάλαιο θα αποσαφηνιστεί ο όρος «κρίση», θα αναλυθούν τα χαρακτηριστικά της και θα τοποθετηθούν οι κρίσεις σε κατηγορίες. Τα παραπάνω θα διερευνηθούν σε σχέση με τον τουρισμό και με τη συνοδεία πολλών σύγχρονων γεγονότων.
Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο θα καθοριστεί ο όρος «διοικητική», θα υπογραμμιστεί η ανάγκη ύπαρξης πρόληψης και προετοιμασίας από κάθε εταιρεία, καθώς και η τεράστια συμβολή των σχεδίων αντιμετώπισης κρίσης πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εμφάνισή της.
Στο επόμενο κεφάλαιο, θα τονιστεί η μεγάλη σημασία της επικοινωνίας, θα σκιαγραφηθεί το πορτραίτο του κατάλληλου προσώπου που δύναται να διαχειριστεί μια κρίση και τέλος θα διαχωριστεί η επικοινωνιακή προσέγγιση σε στρατηγικό και τακτικό σχεδιασμό.
Τέλος θα αναλυθούν όλα τα ενδεχόμενα της κρίσης, η οποία εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού με το Sea Diamond, καθώς και τα σενάρια που πιθανό σώσουν μια εταιρεία όπως την ιδιοκτήτρια εταιρεία του καραβιού. Από όλα αυτά θα προκύψουν συμπεράσματα και θα προταθούν λύσεις.
Ν > Ναυάγια - Ελλάδα
Ε > Επικοινωνία
Τ > Τουρισμός
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Τουρισμός
Ναυάγια - Ελλάδα
Επικοινωνία
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)