Δημόσιες σχέσεις και προπαγάνδα: δύο όψεις του ιδίου νομίσματος ή δύο έννοιες αντίθετες

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2008 (EN)
Δημόσιες σχέσεις και προπαγάνδα: δύο όψεις του ιδίου νομίσματος ή δύο έννοιες αντίθετες

Γιδά, Βασιλική

Σκοπός της πτυχιακής αυτής αποτελεί ο συσχετισμός των εννοιών των Δημοσίων Σχέσεων και της Προπαγάνδας. Μάλιστα, επιχειρείται η διαπίστωση της διαφορετικότητας ή μη των δύο όρων. Συγκεκριμένα, οι επιμέρους στόχοι της εργασίας είναι οι εξής: Καταγραφή των επιμέρους πτυχών του ζητήματος, κατανόηση της έννοιας των Δημοσίων Σχέσεων, κατανόηση της έννοιας της προπαγάνδας, συσχετισμός των δύο παραπάνω εννοιών, ομοιότητες και διαφορές προπαγάνδας και δημοσίων σχέσεων. Για τη διεκπεραίωση της εργασίας αυτής χρησιμοποιήθηκαν πρωτογενή στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από τις δημοσιεύσεις ξένου και ελληνικού (έντυπου ή ηλεκτρονικού) τύπου, καθώς επίσης κι από μια πλειάδα εκδόσεων γύρω από τις δημόσιες σχέσεις και την προπαγάνδα.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Επικοινωνία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)