Έρευνα περιεχομένου τηλεοπτικής ειδησεογραφίας στην Ελλάδα: τρόποι προβολής και πλαισίωσης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
Έρευνα περιεχομένου τηλεοπτικής ειδησεογραφίας στην Ελλάδα: τρόποι προβολής και πλαισίωσης

Κωστοπούλου, Ανδριάνα

Η παρούσα εργασία είχε στόχο να μελετήσει τον τρόπο βάσει του οποίου παρουσιάζονται και πλαισιώνονται τα δελτία ειδήσεων και την επίδραση που αυτά ασκούν στους τηλεθεατές. Για τη μελέτη του συγκεκριμένου θέματος πραγματοποιήθηκε έρευνα στα δελτία ειδήσεων τεσσάρων καναλιών, τη χρονική περίοδο 18-24 Ιουλίου. Τα δελτία ειδήσεων που μελετηθήκαν παρουσιάζονται σε τέσσερα κανάλια τρία ιδιωτικά και ένα κρατικό. Τα κανάλια αυτά είναι: ο Αντέννα, το Στάρ, ο Σκάι και η Νετ. Η έρευνα στηρίχθηκε στο θεωρητικό κομμάτι της παρούσας εργασίας, το οποίο αφορά τη θεωρία της επικοινωνίας και της κοινής γνώμης, αναλύοντας τις έννοιες κοινή γνώμη, τηλεοπτικό κοινό, τηλεοπτική ειδησεογραφία και παρουσιάζοντας τις τεχνικές που χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής ενημέρωσης προκειμένου να επηρεάσουν την κοινή γνώμη. Στη συνέχεια εστιαζεται στις τηλεοπτικές ειδήσεις αναφερόμενοι στις μορφές που παρουσιάζουν οι ειδήσεις, στο τηλεοπτικό σκηνικό που τις πλαισιώνουν, στην οπτικοποίηση της πολιτικής και του δημοσίου λόγου και τέλος στις γλωσσικές επιλογές και στις τεχνικές περιεχομένου που χρησιμοποιούν.

Thesis
NonPeerReviewed

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Πολιτικές απόψεις
Τηλεόραση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.