Η παρούσα εργασία είχε στόχο να μελετήσει τον τρόπο βάσει του οποίου παρουσιάζονται και πλαισιώνονται τα δελτία ειδήσεων και την επίδραση που αυτά ασκούν στους τηλεθεατές. Για τη μελέτη του συγκεκριμένου θέματος πραγματοποιήθηκε έρευνα στα δελτία ειδήσεων τεσσάρων καναλιών, τη χρονική περίοδο 18-24 Ιουλίου. Τα δελτία ειδήσεων που μελετηθήκαν παρουσιάζονται σε τέσσερα κανάλια τρία ιδιωτικά και ένα κρατικό. Τα κανάλια αυτά είναι: ο Αντέννα, το Στάρ, ο Σκάι και η Νετ.
Η έρευνα στηρίχθηκε στο θεωρητικό κομμάτι της παρούσας εργασίας, το οποίο αφορά τη θεωρία της επικοινωνίας και της κοινής γνώμης, αναλύοντας τις έννοιες κοινή γνώμη, τηλεοπτικό κοινό, τηλεοπτική ειδησεογραφία και παρουσιάζοντας τις τεχνικές που χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής ενημέρωσης προκειμένου να επηρεάσουν την κοινή γνώμη.
Στη συνέχεια εστιαζεται στις τηλεοπτικές ειδήσεις αναφερόμενοι στις μορφές που παρουσιάζουν οι ειδήσεις, στο τηλεοπτικό σκηνικό που τις πλαισιώνουν, στην οπτικοποίηση της πολιτικής και του δημοσίου λόγου και τέλος στις γλωσσικές επιλογές και στις τεχνικές περιεχομένου που χρησιμοποιούν.
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Πολιτικές απόψεις
Τ > Τηλεόραση
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Πολιτικές απόψεις
Τηλεόραση
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)