Μέσα από την παρακάτω εργασία τονίζεται ιδιαίτερα στο πρώτο κεφάλαιο η σχέση και η εφαρμογή των συστημάτων αυτών στις τουριστικές επιχειρήσεις και προβάλλεται η άμεση βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσα από τη σύγκριση με τα παλαιότερα χρόνια. Στο δεύτερο κεφάλαιο αποσαφηνίζεται η έννοια και οριοθετείται η λειτουργία των συστημάτων αυτών, ενώ παρουσιάζονται τα θετικά και τα αρνητικά στοιχεία από τη χρήση τους. Δεν αποκλείεται βέβαια και η αποτυχία χρήσης των εν λόγω συστημάτων και ορίζονται οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την αποδοτική λειτουργία τους. Αναφέρεται επίσης η σύνδεση των ERP με τα CRM. Το τρίτο κεφάλαιο της εργασίας αυτής αναφέρονται οι απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται ώστε να καταστεί κατανοητή η εφαρμογή και η χρήση των νέων τεχνολογιών και πληροφοριακών συστημάτων στα ξενοδοχεία. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο παρατίθεται ένα παράδειγμα χρήσης των συστημάτων των CRM από μια ξενοδοχειακή μονάδα που βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Τέλος, προκύπτουν χρήσιμα συμπεράσματα από την εφαρμογή των συστημάτων αυτών σε ορισμένα ξενοδοχεία.
Π > Πελατειακές σχέσεις
C > CRM (Customer relationship management)
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Πελατειακές σχέσεις
CRM (Customer relationship management)
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)