Το εφαρμοστέο εξαγωγικό τουριστικό μάρκετινγκ της Ελλάδας για τις χώρες της Ευρωπαϊκής ανατολικής γειτονίας της Ε.Ε. και οι προοπτικές προσέλκυσης τουριστών

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)
Το εφαρμοστέο εξαγωγικό τουριστικό μάρκετινγκ της Ελλάδας για τις χώρες της Ευρωπαϊκής ανατολικής γειτονίας της Ε.Ε. και οι προοπτικές προσέλκυσης τουριστών

Σιούτκα, Κωνσταντίνα

Η παρούσα εργασία αναφέρετε στο εφαρμοστέο τουριστικό μάρκετινγκ της Ελλάδας για τις χώρες της Ευρωπαϊκή ανατολικής γειτονίας (Ρωσία, Ουκρανία, Μολδαβία). Ο λόγος επιλογής και ανάλυσης του συγκεκριμένου θέματος έγινε γιατί ο τουρισμός είναι ένα κομμάτι της οικονομίας το οποίο αποφέρει πολλά έσοδα στην χώρα. Η ανάπτυξη του τουρισμού και εγχώριου αλλά κυρίως του εισερχόμενου τουρισμού είναι αυτή που θα φέρει την ανάπτυξη της Ελλάδας και θα την βοηθήσει να αντιμετωπίσει την παγκόσμια οικονομική κρίση. Ο τουριστικός τομέας λόγω των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που διαθέτει η Ελλάδα αποτελεί από μακροοικονομικής πλευράς το δυναμικότερο κομμάτι της εγχώριας παραγωγής, το οποίο είναι σε θέση να αποτελέσει τον κινητήριο μοχλό για ουσιαστική ανάπτυξη. Μέσα από τον τουρισμό δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας, επενδύσεις Ελλήνων και ξένων επιχειρηματιών, εισροή συναλλάγματος κλπ. Μέσα από την εργασία θα προσπαθήσουμε να δείξουμε ότι η Ελλάδα πλήρη όλες τις προδιαγραφές για τουριστική ανάπτυξη και ότι οι σχέσεις της Ελλάδας με τις χώρες της Ευρωπαϊκής ανατολικής γειτονίας είναι ισχυρές και μακραίωνες σε αρκετούς τομείς, οικονομικούς, πολιτικούς κλπ,. και τώρα είναι η ευκαιρία της Ελλάδα για εμβάθυνση στην τουριστική αγορά, αφού όπως όλα δείχνουν οι προτιμήσεις των Ρώσο-Ουκρανών για την Ελλάδα συνεχώς και αυξάνονται. Για να επιτευχθεί όμως ο στόχος της ανάπτυξης του τουρισμού θα πρέπει να εφαρμοστούν οι σωστές ενέργειες μάρκετινγκ, η σωστή προώθηση του τουριστικού προϊόντος που διαθέτουμε και αυτό θα προσπαθήσουμε να αποτυπώσουμε στην παρούσα εργασία.

Thesis
NonPeerReviewed

Ελλάδα - Εξωτερικές οικονομικές σχέσεις - Ευρωπαϊκή Ένωση, Χώρες της
Τουρισμός - Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.