Ο ρόλος των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας και των ενώσεων καταναλωτών στην προστασία του καταναλωτή

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο ρόλος των συστημάτων διαχείρισης ποιότητας και των ενώσεων καταναλωτών στην προστασία του καταναλωτή

Πανταλού, Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2012

2012


Σκοπός της εργασίας είναι να προβάλλει τα οφέλη που απορρέουν από την πιστοποίηση της ποιότητας, τόσο στο εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης (εργαζόμενοι) όσο και στο εξωτερικό της, δηλαδή τον ίδιο τον καταναλωτή. Σύμφωνα με την συγκεκριμένη μελέτη, προκύπτει ότι μια επιχείρηση για να διατηρηθεί στην αγορά θα πρέπει να διαθέτει υψηλής ποιότητας προϊόντα και να εφαρμόζει συστήματα διασφάλισης ποιότητας, τα οποία με την ασφάλεια που θα παρέχουν, θα ανεβάσουν την επιτυχία της επιχείρησης και σε διεθνή επίπεδο.

Π > Πρότυπα διαχείρισης ποιότητας
Κ > Καταναλωτές - Προστασία

Καταναλωτές - Προστασία
Πρότυπα διαχείρισης ποιότητας

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)