Η έννοια της χορηγίας: κίνητρα, επιδράσεις στην επιτυχία της επωνυμίας

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)
Η έννοια της χορηγίας: κίνητρα, επιδράσεις στην επιτυχία της επωνυμίας

Ζαρμπή, Βασιλική

Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι, να αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο οι χορηγίες μπορούν, να οδηγήσουν στην επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος προς όφελος μιας επιχείρησης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Καταρχάς, αναλύεται η έννοια της χορηγίας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης καθώς και τα οφέλη, που πηγάζουν από την υιοθέτηση σχετικών πρακτικών. Έπειτα αναλύεται η αξία της επωνυμίας, πώς μπορεί να αυξηθεί και να διαχειριστεί, καθώς και την συμβολή της στην επιτυχία μιας επιχείρισης και των προϊόντων της. Στη συνέχεια, θα μελετηθεί το εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων και παρουσιάζονται οι έννοιες των πόρων και ικανοτήτων ως βάση για διαμόρφωση στρατηγικής. Τέλος, παρατίθεται η μελέτη των περιπτώσεων του ΟΠΑΠ και της JETOIL, αναλύεται ο τρόπος της επιτυχούς υλοποίησης της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης από τις εταιρείες και παραθέτονται τα θετικά αποτελέσματα, που προέκυψαν.

Thesis
NonPeerReviewed

Χορηγία, Επιχειρηματική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)