Οι τουριστικές αφίξεις στην Ελλάδα από τις χώρες Ευρωπαϊκής Ανατολικής γειτονιάς και το καθεστώς θεωρήσεων (VISA) στους ξένους τουρίστες

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Οι τουριστικές αφίξεις στην Ελλάδα από τις χώρες Ευρωπαϊκής Ανατολικής γειτονιάς και το καθεστώς θεωρήσεων (VISA) στους ξένους τουρίστες

Παστουρματζής, Θεόδωρος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2014

2014


Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να αναδείξει την έννοια του τουρισμού, τη συμβολή και τη σημασία των τουριστικών αφίξεων από τις χώρες ευρωπαϊκής γειτονιάς, καθώς επίσης γίνεται και αναφορά στο καθεστώς θεωρήσεων εισόδου (visa) που ισχύει, όσο αφορά τους ξένους τουρίστες αυτών. Με βάση την εμπειρική έρευνα που διενεργείται για την περίπτωση της Ελλάδας βγαίνουν κάποια κρίσιμα συμπεράσματα, τα οποία αποσκοπούν στην εκτενέστερη έρευνα και ανάπτυξη του τουρισμού υπέρ της Ελλάδας από τις χώρες της ανατολικής Ευρώπης. Επίσης γίνεται προσπάθεια αναφοράς μέτρων για την διευκόλυνση των ξένων τουριστών αυτών των χωρών όσο αφορά τις μετακινήσεις και τη διαμονή τους. Τις τελευταίες δεκαετίες το θέμα του τουρισμού αποκτά νέες διαστάσεις εκτός από την οικονομική σημασία που κατείχε για το εθνικό εισόδημα κάθε χώρας. Το φαινόμενο του τουρισμού εξετάζεται πάντοτε κάτω από το τρίπτυχο: άτομο - χώρος - χρόνος, καθώς αυτό που ενδιαφέρει είναι ο παράγοντας άτομο γιατί αυτό είναι που θα συμμετάσχει στην τουριστική δραστηριότητα, ο παράγοντας χώρος, γιατί σημασία έχει ποιο θα είναι το φυσικό στοιχείο στο οποίο θα διαδραματιστεί η τουριστική δραστηριότητα και ο παράγοντας χρόνος, κατά τον οποίο θα πραγματοποιηθεί η τουριστική δραστηριότητα. Η θέση της Ελλάδας της δίδει πλεονέκτημα από άποψη γεωγραφίας, επομένως το τουριστικό της προϊόν εκτός από τον ήλιο και τη θάλασσα διευρύνεται και σε άλλες δραστηριότητες με τελικό σκοπό πάντα την ξεκούραση, την αναψυχή, διασκέδαση και ευχαρίστηση των ντόπιων και των ξένων τουριστών. Όλα αυτά όμως πρέπει να προσφέρονται πάντα σε σχέση με την καλύτερη ποιότητα για να αποτελέσουν όλα μαζί το τέλειο τουριστικό προϊόν. Και στη προκειμένη περίπτωση, πρέπει να καταφέρουμε να επαναπροσδιορίσουμε το τουριστικό προϊόν για τις κοντινότερες χιλιομετρικά χώρες της Ελλάδας, έτσι ώστε να πετύχουμε το τέλειο τουριστικό προϊόν, εξίσου ανταγωνιστικό με τις υπόλοιπες χώρες, με απώτερο σκοπό την αύξηση τουριστών από μακρινές χώρες.

Τ > Τουρισμός - Ελλάδα

Τουρισμός - Ελλάδα

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)