Στην εργασία θα παρουσιάσουμε το θεσμικό πλαίσιο οργάνωσης της εκπαίδευσης της Ελλάδας αλλά και άλλων χωρών μελών της Ε.Ε. στην προσπάθεια κατανόησης και σύγκρισης των διαφόρων εκπαιδευτικών συστημάτων που εφαρμόζονται αυτή τη στιγμή στην Ε.Ε. τονίζοντας εκ των προτέρων ότι κανένα εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι δυνατόν από μόνο του να αποτελέσει « πανάκεια» ή να θεωρηθεί ιδανικό εάν δεν συνυπάρχουν οι απαιτούμενες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες, το κατάλληλο εκπαιδευτικό προσωπικό αλλά και η απαιτούμενη ουσιαστική στήριξη από το εκάστοτε κράτος για να μπορέσει να αποδώσει τα μέγιστα των προσδοκιών.
Στο δεύτερο τμήμα αυτής της εργασίας θα αναφερθούμε στα ευρωπαϊκά χρηματοδοτούμενα προγράμματα τα οποία υιοθετούμενα και εντασσόμενα στο εκάστοτε εθνικό σύστημα εκπαίδευσης , δημιουργούν εκ των πραγμάτων ένα νέο εκπαιδευτικό τοπίο, το οποίο έχει σαφώς ευρωπαϊκό προσανατολισμό και στόχο έχει τη δημιουργία ενός πλαισίου ανταλλαγών εκπαιδευτικών-φοιτητών- εμπειριών των διαφόρων εθνικών εκπαιδευτικών συστημάτων με σκοπό τη βελτίωσή τους από τη μια και την ανάπτυξη μιας ευρωπαϊκής διάστασης της παιδείας από την άλλη.
Κ > Κοινοτικά προγράμματα
Ε > Ελλάδα - Εκπαίδευση - Ευρωπαϊκή Ένωση
Ε > Εκπαιδευτική πολιτική
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Κοινοτικά προγράμματα
Ελλάδα - Εκπαίδευση - Ευρωπαϊκή Ένωση
Εκπαιδευτική πολιτική
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)