Web και mοbile τηλεόραση ως εργαλείο Μarketing

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)
Web και mοbile τηλεόραση ως εργαλείο Μarketing

Ντάνος, Μιχαήλ

Στην παρούσα εργασία θα θίξουμε και θα αναλύσουμε το θέμα του διαδικτυακού μάρκετινγκ μέσω Web & Mobile TV. Εφόσον πια το διαδίκτυο έχει κατακλύσει την ζωή μας και την καθημερινότητα μας αποτελεί ένα πολύ σημαντικό θέμα η ανάλυση των διαφόρων εφαρμογών του. Αναφορικά με την δομή και την διάρθρωση της εργασίας, αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο, αναφερόμαστε στο διαδίκτυο και ειδικότερα στην ιστορία, τη δομή και τις λειτουργίες. Εν συνεχεία, παρακάτω, στο δεύτερο κεφάλαιο κάνουμε μια συνοπτική αναφορά του marketing και του προϊόντος καθώς και μια περιγραφή του όρου «διαδικτυακό marketing». Εν συνεχεία, στο τρίτο και τέταρτο κεφάλαιο, αναφερόμαστε στο Web και mobile TV internet, ενώ εν τέλει καταλήγουμε σε κάποια συμπεράσματα παραθέτοντας και την σύγκριση των δύο.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Τηλεόραση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.