Σκοπός της παρακάτω εργασίας είναι να γίνει μια προσπάθεια προσέγγισης της παγκόσμιας αγοράς των γαλακτοκομικών προϊόντων με αναφορές και στην εγχώρια αγορά ούτως ώστε να προσδιοριστούν οι όποιες εξαγωγικές δυνατότητες των ελληνικών επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό αναπτύσσονται τρία κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια προσέγγιση της παγκόσμιας αγοράς γαλακτοκομικών, εξετάζοντας παράλληλα τους τομείς της παραγωγής αλλά και της ζήτησης. Αναφορά γίνεται και στις εξαγωγές γαλακτοκομικών προϊόντων σε Διεθνές επίπεδο. Στο δεύτερο κεφάλαιο, εξετάζεται η εγχώρια αγορά των γαλακτοκομικών. Οι δυνατότητες στην παραγωγή αλλά και η ζήτηση των προϊόντων αναλύονται ενώ ιδιαίτερη μέριμνα δίνεται στις εξαγωγές ελληνικών προϊόντων την περίοδο 2000-2006. Επιπλέον γίνεται μια προσπάθεια παρουσίασης της επίδρασης των Κοινοτικών Οδηγιών και των Ποσοστώσεων στον τομέα παραγωγής γάλακτος. Στο τρίτο κεφάλαιο η διερεύνηση της Ελληνικής δραστηριότητας είναι το ζητούμενο. Η δράση και οι προοπτικές των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο χώρο διερευνώνται.
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)