Μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)
Μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων

Γεωργιάδου, Ιωάννα Γ.

Η εργασία που παρουσιάζεται παρακάτω αναφέρεται στο μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων. Για την εκπόνηση της εργασίας χρησιμοποιήθηκαν διάφορα βιβλία μάρκετινγκ , άρθρα από εφημερίδες , όπως επίσης και από ιστοσελίδες . Το μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου είναι η εφαρμογή του παραδοσιακού μάρκετινγκ στο ευρύ φάσμα της τεχνολογίας δηλαδή στο διαδίκτυο, είναι η διαδικασία που χρησιμοποιεί η επιχείρηση για την προώθηση της μέσω του διαδικτύου. Με τον τρόπο αυτό έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει μεγαλύτερο όγκο πελατών ,και χωρίς μεγάλο κόστος σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα. Σε αυτό βοήθησαν τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης όπως είναι το Facebook , το Twitter, το YouTube, το LinkedIn , το MySpace και είναι μερικά από τα μέσα δικτύωσης που χρησιμοποιούνται ευρέως από πολλούς χρήστες από όλο τον κόσμο. Οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να έρθουν πιο κοντά με τους χρήστες του διαδικτύου και με τους υποψήφιους πελάτες τους να αλληλεπιδρούν και να επικοινωνούν άμεσα μαζί τους. Μπορούν να παρουσιάζουν πληροφορίες σχετικά με την εταιρία τους και τη δραστηριότητα της και να προωθούν τα προϊόντα τους. Πολλές ελληνικές επιχειρήσεις ξεκίνησαν τη χρήση των μέσων αυτών τα τελευταία χρόνια, φτάνοντας να έρχεται 3ο στις προτεραιότητες τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κλάδος τροφίμων

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.