Διαφήμιση και εξαγωγές

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2012 (EL)
Διαφήμιση και εξαγωγές

Μωυσής, Γεώργιος Χ.

Θα αρχίσουμε με εξέταση των τρόπων διαφήμισης μιας χώρας και των προϊόντων της, και με μια μικρή αναφορά στη ιστορία του ΟΠΕ και στους σκοπούς της δημιουργίας του. Θα γίνει συνοπτική αναφορά στις Διεθνείς Εκθέσεις, Επιχειρηματικές αποστολές. Θα εξετάσουμε τους καθοριστικούς παράγοντες διαμόρφωσης της εικόνας μιας χώρας, θα αναφερθούμε σε αρκετά παραδείγματα διαχείρισης του «Nation Branding», και το πως επιδρά ο ΟΠΕ στις εξαγωγές, στη εκπαίδευση των επιχειρήσεων και τι έχει να προτείνει.

Thesis
NonPeerReviewed

Εξαγωγές - Ελλάδα
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.