Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στο Facebook

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στο Facebook

Ιωαννίδης, Κωνσταντίνος Π.

Thesis (Masters)
masters
Thesis

2012

2012


Η παρούσα εργασία έχει ως τίτλο θέματος ‘’Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ στο Facebook’’. Σκοπός της έρευνας είναι η σύγκριση ελληνικών και ξένων ξενοδοχείων σε ότι αφορά την χρήση του κοινωνικού δικτύου Facebook και το κατά πόσο χρησιμοποιούνται τα εργαλεία που παρέχει η συγκεκριμένη πλατφόρμα. Επιπροσθέτως, ερευνάται η συμμετοχή των ξενοδοχείων και αν αυτή επαρκεί η όχι. Στην σημερινή εποχή, κρίνεται αναγκαία η επένδυση των τουριστικών επιχειρήσεων σε σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές όπως επίσης και στην δραστηριοποίηση μέσα από τις ποικίλες λειτουργίες που προσφέρουν τα κοινωνικά μέσα καθώς αποτελούν έναν σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας. Ο ρόλος της κοινωνικής δικτύωσης στην ταξιδιωτική εμπειρία ανταποκρίνεται θετικά, καθώς έχει συμβάλλει στην ευρύτερη διάδοση των ταξιδιών αφού ο χρήστης-μέλος της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης έχει την δυνατότητα να δει φωτογραφίες από διάφορα μέρη που πραγματοποίησαν τα ταξίδια τους οι ‘’φίλοι’’ του, να θαυμάσει το τοπίο και να επιλέξει να επισκεφτεί την συγκεκριμένη τοποθεσία ως προορισμός των διακοπών του. Η νέα γενιά του Παγκόσμιου Ιστού απαιτεί δραστηριότητες από τον χρήστη όπου με την συμμετοχή του βασίζεται στην όλο και μεγαλύτερη δυνατότητα διαμοιρασμού πληροφοριών όπως επίσης και στην αλληλεπίδραση ανάμεσα σε χρήστες χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις σε θέματα τεχνολογιών υπολογιστών και δικτύων. Συμπερασματικά, κατά το διάστημα της υπάρχουσας μελέτης, διαπιστώνεται ότι υπάρχει μεγάλη συμμετοχή των ελληνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο Facebook αλλά δεν χειρίζονται όλα τα εργαλεία και τις εφαρμογές που τους προσφέρει η κοινωνική ιστοσελίδα. Θα μπορούσε το Facebook, με την σωστή χρήση, να αποφέρει μεγάλα οφέλη στις επιχειρήσεις και διόλου αμελητέο δεν είναι το γεγονός είναι ότι αποτελεί εύκολα προσβάσιμο και δωρεάν μέσο προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών τους.

Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα

Κοινωνικά δίκτυα
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ

Greek

Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)