Κινητή τηλεφωνία και στρατηγικές μάρκετινγκ

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Κινητή τηλεφωνία και στρατηγικές μάρκετινγκ

Μεταλλούλη, Στυλιανή

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2012

2012


Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με την εξέλιξη της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα και ποιο συγκεκριμένα με τους τρόπους μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι τρεις μεγάλες εταιρίες ( COSMOTE, VODAFONE και WIND). Από το 1992 που πρωτοξεκίνησε η χρήση του κινητού τηλεφώνου στην Ελλάδα μέχρι και σήμερα έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές στην οικονομία της χώρας αλλά και στις ανάγκες του καταναλωτή. Η χρήση του κινητού τηλεφώνου είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής όλων των ανθρώπων στις ανεπτυγμένες χώρες και γι’ αυτό το λόγο οι εταιρίες προσπαθούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, με δελεαστικές προσφορές για να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό. Οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας επιθυμώντας να αυξήσουν το κεφάλαιο τους στρέφονται σε πολλαπλές μορφές διαφημίσεις και προσφορές, με αποτέλεσμα να γίνετε σε πιο προσωπικό επίπεδο ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε καταναλωτή.

Μ > Μάρκετινγκ
Κ > Κινητή τηλεφωνία

Κινητή τηλεφωνία
Μάρκετινγκ

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)