Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με την εξέλιξη της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα και ποιο συγκεκριμένα με τους τρόπους μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι τρεις μεγάλες εταιρίες ( COSMOTE, VODAFONE και WIND). Από το 1992 που πρωτοξεκίνησε η χρήση του κινητού τηλεφώνου στην Ελλάδα μέχρι και σήμερα έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές στην οικονομία της χώρας αλλά και στις ανάγκες του καταναλωτή. Η χρήση του κινητού τηλεφώνου είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής όλων των ανθρώπων στις ανεπτυγμένες χώρες και γι’ αυτό το λόγο οι εταιρίες προσπαθούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, με δελεαστικές προσφορές για να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό. Οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας επιθυμώντας να αυξήσουν το κεφάλαιο τους στρέφονται σε πολλαπλές μορφές διαφημίσεις και προσφορές, με αποτέλεσμα να γίνετε σε πιο προσωπικό επίπεδο ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε καταναλωτή.
Μ > Μάρκετινγκ
Κ > Κινητή τηλεφωνία
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Κινητή τηλεφωνία
Μάρκετινγκ
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)