Κινητή τηλεφωνία και στρατηγικές μάρκετινγκ

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2012 (EL)
Κινητή τηλεφωνία και στρατηγικές μάρκετινγκ

Μεταλλούλη, Στυλιανή

Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με την εξέλιξη της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα και ποιο συγκεκριμένα με τους τρόπους μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι τρεις μεγάλες εταιρίες ( COSMOTE, VODAFONE και WIND). Από το 1992 που πρωτοξεκίνησε η χρήση του κινητού τηλεφώνου στην Ελλάδα μέχρι και σήμερα έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές στην οικονομία της χώρας αλλά και στις ανάγκες του καταναλωτή. Η χρήση του κινητού τηλεφώνου είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής όλων των ανθρώπων στις ανεπτυγμένες χώρες και γι’ αυτό το λόγο οι εταιρίες προσπαθούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, με δελεαστικές προσφορές για να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό. Οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας επιθυμώντας να αυξήσουν το κεφάλαιο τους στρέφονται σε πολλαπλές μορφές διαφημίσεις και προσφορές, με αποτέλεσμα να γίνετε σε πιο προσωπικό επίπεδο ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε καταναλωτή.

Thesis
NonPeerReviewed

Κινητή τηλεφωνία
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.